وبلاگ شخصی عمران دلپذیر

وب نوشته های یک دانشجوی فناوری اطلاعات

وبلاگ شخصی عمران دلپذیر

وب نوشته های یک دانشجوی فناوری اطلاعات

مدیران آینده جایگاه و ارزش مطالعه را در زندگی و کارشان می دانند، برای آن هر روز زمانی را اختصاص می دهند!

آخرین نظرات

نظر_مدیر_عامل بنز


آینده جهان یقیناً تحت الشعاع نانوفناوری ها، کریپتوکارنسی‌، بلاک چین، رایانش ابری، یادگیری ماشینی، هوش مصنوعی و انقلاب فناوری اطلاعات و سفرهای فضایی و تغییر ژرف و شگرف در سبک زندگی دیجیتالی مردمان روزگار ما خواهد بود.

چه کسی فکر میکرد هر ۱ واحد بیت کوین ۶ سنتی به نزدیک ۲۰ هزار دلار برسد و انقلاب دات کام ها در دهه نود میلادی قرن بیستم، از زندگی تا سیاست خارجی و اقتصاد جهانی را تحت تاثیر بلامنازع خود قرار دهد تا جایی که رییس جمهور آمریکا، ساعات ها در طول روز پشت توییتر نشسته و توییت پراکنی برای میلیاردها کاربر اینترنت کند!

 

آینده جهان حداقل تا نیمه اول قرن بیست و یکم، از آن افرادی است که خود را مجهز به دانش و سواد اطلاعاتی کنند که الزاما از پشت میز مدرسه و دانشگاه بدست نمی آید. آینده آموزش جهان، قطعاً بدنبال راهی خواهد رفت که فنلاندی ها اکنون دنبال کرده اند و آموزش مهارت محور فناورانه را در دستور کار قرار داده اند. فهم آینده حتما دشوار است و شاید برای شناخت آن، باید به سمت منتالیست ها رفت! اما مدیرعامل غول خودروسازی جهان (مرسدس بنز)، پیش بینی جالبی از آینده در مصاحبه خود با رسانه ها کرده که تاملی بر آن خالی از لطف نیست.

 

دیتر زیچه (Dieter Zetsche) مدیر عامل شرکت خودروسازی بنز در سخنرانی اخیری که داشت اعلام کرد ۸۰ درصد رفت و آمدهای شهری در آینده حذف خواهد شد.

 

 آینده فناوری اطلاعات: شرکت خدماتی اوبر UBER که الآن بزرگترین شرکت تاکسیرانی است صاحب یک ماشین هم نیست و فقط یک نرم افزار است!

 

آینده پول: پول جای خود را به اطلاعات یا ارز دیجیتالی میدهد ، ارز دیجیتالی نقش و پشتوانه پول رایج را در جهان بازی خواهد کرد.

 

آینده کریپتوکارنسی: بیت کوین یک پول دیجیتال است که میتواند نقش پشتوانه ارز را در جهان را بازی کند.


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۱۰/۲۳
  • ۳۹۵ نمایش
  • عمران دلپذیر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی